tirsdag 7. juli 2009

Et hjertesukk.......

Mange ideer, skal ikke stå på det! De kan være gode eller ikke fullt så gode.

Gjett hvor mange vrangborder jeg har liggende??? …usikker selv, men det er mange – har blitt noen opp gjennom årene.

Hvor mange ganger har jeg startet noe, for så og vært for snar (les: juksa litt mht mønster eller helst fravær av mønster). Dette resulterer i at noe gjøres feil. Stoffet havner enten i kurven: ”kan brukes til annet prosjekt”, eller i kurven: ”retter opp senere”….

Hvor mange tanker har en ikke for nye løsninger for huset, både ute og inne… Være seg estetiske, praktiske, enkle, kompliserte, dyre, billige…..


Blir helt ”klar av mæ sjøl”! (Les: oppgitt av meg selv) Massevis av ideer, veldig i nuet og alt bør være ferdig NÅ! Eller aller helst i går!

Jeg starter med friskt mot, gjerne flere ting samtidig – og hva blir det til????!!!!!!!
Jo, en kort nedtur, men så full av pågangsmot igjen.
Erfaringsvis skaper dette noe, og det er jo det som er så bra, ….for ”slitsomt” kan det være til tider ;)

Hva blir det neste ferdige resultat tro?



Vel, jeg har fri i dag. Det har tvunget seg frem et rydde- og vaskebehov her i huset. Skjønner ikke hvor vaskehjelpa er??? Skulle nok ha vært gjort noe oftere dette her, ikke slike skippertak, som det oftest blir. MEN jeg er i gang ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar